Etusivu Otsikko Kuinka voimme palvella

KUINKA VOIMME PALVELLA?

 

Ajanvarauksen perumisohje

Asiointi

Verkossa voit varata
  • Työterveyshoitajan lähi- ja etävastaanottoajan
  • Työterveyshoitajan soittopyynnön 
  • Työfysioterapeutin vastaanottoajan

 

  • Palvelun tarpeen arviointi
  • Ajanvaraus ja ajan peruminen tarvittaessa
  • Muut kyselyt koskien ajanvarauksia

Etusivu ohje

Siun Työterveys NPS

NPS-mittari kuvaa suositteluhalukkuutta

Pyydämme asiakkailtamme palautetta käynnin jälkeen. Palautteesta lasketaan kansainvälisesti käytetty suositteluindeksi (NPS). NPS-mittari kertoo reaaliaikaisesti, kuinka suuri osa asiakkaistamme suosittelisi Siun työterveyden palveluita läheisilleen ja tuttavilleen. Mitä suurempi lukema, sitä tyytyväisemmät asiakkaat Siun työterveydellä on. Positiivinen NPS-luku on jo hyvä ja yli 50 arvoa voidaan pitää erinomaisena.